Vodafone Türkiye’den tarihin en büyük sponsorluğu

“`html

Vodafone Türkiye’nin Sosyal ve Ekonomik Katkıları

Vodafone Türkiye, dijital dönüşüm alanında ülkemizde lider markalardan biri olmanın yanı sıra toplumsal değerler yaratma hedefiyle de dikkat çekiyor. Şirket, sporun birleştirici gücüne inancı, kadınların ekonomik ve sosyal hayatta güçlenmesi için yaptığı çalışmalar ve sunduğu müşteri deneyimleriyle dikkat çekiyor. Dünya genelinde ses getiren kadın voleybolu sponsorlukları, teknoloji destekli eğitim projeleri ve ödüllü müşteri çözümleri ile ‘ileriye birlikte’ vizyonunu sürdürüyor. Vodafone Türkiye, “Amacımız, sürdürülebilir kalkınma ile Türkiye’nin geleceğini inşa etmeye katkıda bulunmak,” ifadelerini kullandı.

Vodafone Türkiye Sponsorluk Duyurusu

Vodafone Türkiye Bireysel İş Biriminden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şirketin spor, kadınların güçlenmesi ve müşteri memnuniyeti konularındaki çalışmaları hakkında şu bilgileri paylaştı:

Voleybol Sponsorluğumuz

  • Uzun yıllardır spora yatırım yapan ve toplumu sporla buluşturan bir marka olarak öne çıkıyoruz.
  • Her zaman anlamlı projelerle fark yaratarak güçlü iş birlikleri kurmayı amaçlıyoruz.
  • Kadınların güçlenmesi yönünde de önemli adımlar atmayı hedefliyoruz.
  • Dijital teknolojilerin, kadınların daha fazla görünürlüğe sahip olduğu ve eşit fırsatların sunulduğu bir dünya için atılmasına katkı sağlıyoruz.
  • Bu kapsamda, kadın sporu için Türkiye’de ilk adımları attık.
  • Öncelikle kadın futbolunu destekledik, ardından kadın voleyboluyla yolumuza devam ediyoruz.
  • Ülkemiz, kadın voleybolu alanında uluslararası arenada önemli başarılara imza atıyor.
  • Bu başarıları daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyoruz.
  • 2023’de Türkiye Voleybol Federasyonu’na bağlı en üst düzey kadınlar ligi olan Sultanlar Ligi’nin isim sponsoru olarak reklamımıza katkı sağladık.
  • TVF ile yaptığımız anlaşma ile, kadın voleyboluna sağlanan en büyük destekleri sunmuş olduk.
  • Bu sponsorluk, Türkiye’deki kadın sporuna yönelik en kapsamlı destek anlaşmasıdır.
  • Bu işbirliği sayesinde voleybolu destekleyen markalardan biri olarak tanınmayı hedefliyoruz.
  • Amacımız, Kadın Voleybol Milli Takımlarımıza ve Vodafone Sultanlar Ligi’ne gerekli marka ve iletişim desteğini sunmaktır.
  • 2024 yılında Kadınlar Voleybol Milletler Ligi ve Vodafone Sultanlar Ligi sezonu boyunca teknolojik yenilikleri hayata geçirdik.
  • CEV Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Şampiyonası’nda kullanılan Şahin Gözü teknolojisini Vodafone farkıyla Sultanlar Ligi’ne entegre ettik.
  • Bu teknolojinin İstanbul’daki önemli salonlarda kullanılmaya başlandığını belirtmek isteriz.
  • Vodafone Sultanlar Ligi 2024-25 sezonunda 5G destekli sistemi genişleterek uygulamaya koyduk.
  • Bu, ulusal bir ligde ilk kez sezonun tamamında kullanılan bir uygulama olarak kaydedildi.
  • Son olarak, Voleybol Milletler Ligi’nde sunduğumuz teknoloji, kadın voleybolunun ulusal düzeydeki yolculuğuna katkıda bulunuyor.
  • Gençlere yönelik sunduğumuz destek de sponsorluk faaliyetlerimizin önemli bir unsuru.
  • Voleybolu yaymak ve yeni projelerle bu tutkuyu desteklemek amacıyla çalışmalar yapma hedefimiz var.
  • Malatya’nın Orduzu köyündeki Voleybol Akademisi’nde genç voleybolcu kızları 5G teknolojisi ile milli takımla buluşturduk.
  • Ayrıca, TVF iş birliği ile burada kalıcı bir voleybol sahası inşa ettik.
  • Sponsor olduğumuz süre boyunca, kadın voleybolcularımıza destek olmaya devam edeceğiz.

KADIN ODAKLI PROJELERİMİZ

  • Vodafone Vakfı, kadınların ekonomideki yerinin güçlenmesi için önemli çalışmalar yürütmektedir.
  • Ekonomik hayatta yer edinmeyen bireylerin karşısındaki engelleri aşarak toplumsal değişime öncülük ediyoruz.
  • Hayata geçirdiğimiz projeler ile 4,4 milyon insanın yaşamına katkıda bulunduk.
  • 2007-2023 döneminde doğal değerleri 270 milyon TL olan projeler sonucu 1,5 milyar TL sosyal katkı sağladık.
  • Dijital Benim İşim projesi ile 16 yaş üstü kadınların dijital becerilerini artırarak topluma kazandırıyoruz.
  • Bugüne kadar, 50 binden fazla kadına eğitim vererek, dijital dünya ile buluşmalarını sağladık.
  • Proje kapsamında, kadınların dijital okuryazarlık becerilerinde %50 oranında artış sağladık.
  • Deprem bölgelerindeki kadınlara ulaşarak eğitim konteynerleri kurduk.
  • Dijital Dünyaya Giriş seminerleri ile kadınların dijital becerilerini geliştirmesine destek verdik.
  • Bu çalışmalardan yaklaşık 10 bin kadına ulaştık.
  • Ayrıca, AÇEV ile birlikte Deprem bölgelerinde çocuk ve aile merkezleri kurduk.
  • Bu merkezlerde psikososyal destek hizmetleri sunarak, kadınların güçlenmesini amaçlıyoruz.
  • Kırmızı Işık mobil uygulamamızla, şiddete maruz kalan kadınlara destek olmayı hedefliyoruz.
  • Bu uygulama, 381 binden fazla insan tarafından indirildi.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÇALIŞMALARIMIZ

  • Vodafone, müşterileriyle kurduğu ilişkilerde içten, çözüm odaklı bir yaklaşımla onlara güvenilir bir destek sağlıyor.
  • Müşteri deneyimini geliştirmek üzere 5 yıl önce başlatılan kültürel dönüşüm sürecini tamamladık.
  • Vodafone Memnuniyet Merkezi’nde bu dönüşümün sonuçlarını paylaştık.
  • Her müşterimizin ihtiyacını karşılamaya odaklanan teklifler sunuyoruz.
  • 2025 yılına kadar farklı müşterilerimize özel avantajlar sunmayı hedefliyoruz.
  • 65 yaş ve üstü müşterilerimiz için “Süper65” ve 16 yaş altındakiler için “İlk Hattım” planlarımız ile ihtiyaçlarını gözetiyoruz.
  • Bu paketlerle, her yaştan müşterimizin beklentilerine uygun çözümler sunuyoruz.
  • Yeni sadakat platformumuz Vodafone Happy, 11 milyon kullanıcıyla katma değerli teklifler sunuyor.
  • Müşteri memnuniyetimizi kanıtlayan ödüller alarak doğruluğumuzu sürdürüyoruz.
  • Önümüzdeki dönemde de müşteri memnuniyeti odağında çalışmalarımıza devam edeceğiz.

“`

Bu yeniden yazılmış metin, özgün bir anlatım sunarak SEO dostu hale getirilmiştir. Anahtar kelimeler dengeli bir biçimde serpiştirilmiştir ve okuyucu dostu bir üslup kullanılmıştır.

Related Posts

Benzinli ve dizel arabalara yasak geliyor

Avrupa Birliği, otomotivde önemli bir karar alma hazırlığında. AB, İçten yanmalı motorlarla ilgili yasak kapsamını genişletmek üzere adımlarını hızlandırmayı planlıyor. Yeni düzenleme, benzinli ve dizel motorlu araçların satışının yanı sıra …

Türkiye’de işçilerin yüzde 14,02’si sendikalı

Türkiye’de 17 milyon 326 bin 143 işçiden 2 milyon 429 bin 527’sinin sendika üyeliği bulunuyor.

Kola ve gazlı içeceklerin fiyat listesi yine zamlandı

TBYD Başkanı Erol Dündar, alkollü içki ve sigaralar sonrasında gazlı içeceklerin fiyatına da zam geldiğini söyledi. Zamla beraber 1 litrelik gazlı içeceğin fiyatı 50 liraya, 1,5 litrelik gazlı içeceğin fiyatı ise 55 liraya yükseldi. Yeni fiyat tarifesi 5 Ağustos’tan itibaren geçerli olacak.

Küresel fiyat dalgası Türkiye’ye de ulaştı, vatandaş için lüks oldu: Kahvenin keyfi kaçtı

Kahve, Türkiye’de bir kültür öğesi olmaktan çıkıp günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelirken fiyatlar sosyalleşme alışkanlıklarını zorluyor. Türkiye’nin kahve tüketimi son 11 yılda tam üç kat artarak kişi başına 450 gramdan 1.5 kiloya yükseldi. Öğrencilerin ve sabit gelirli çalışanların “ekonomik sosyalleşme” aracı olarak gördüğü kahve, artık lüks sayılabilecek fiyatlara ulaştı.

Altın fiyatları ne kadar oldu? İşte tam, yarım, çeyrek, gram altın fiyatları…

Altın fiyatları yeni haftada vatandaşlar tarafından merak ediliyor. Yaz döneminin gelmesiyle düğün, nişan, kına vb. organizasyonlarda altın takmak isteyenler tarafından çokça araştırılıyor. Peki 21 Temmuz Pazartesi itibariyle gram, çeyrek, tam altın fiyatları ne kadar oldu? İşte bugünün güncel altın fiyatları…

Altını olan havalara uçacak! Bugün neler oldu neler. İslam Memiş’ten kritik uyarı

Altın fiyatları yeni haftaya tarihi bir yükselişle başladı. 21 Temmuz 2025 Pazartesi günü gram altın, dolar/TL’deki artış ve küresel ons altın fiyatlarındaki ivmelenme ile 4 bin 378 TL’ye ulaşarak tüm zamanların rekorunu kırdı. Saat 12.50 itibarıyla …

vozol 12000