Şekerbank, müşterilerinin nakit yönetiminde dijital dönüşümlerini desteklediği e-Dönüşüm ürünlerini tek bir platformda topladı.
Bankadan yapılan açıklamaya göre, Şekerbank, Ard Grup Bilişim Teknolojileri AŞ ile yaptığı iş birliği kapsamında, e-Dönüşüm mükellefi olan müşterilerine, e-Fatura, e-İmza, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-SMM, e-MM, e-Defter, Ön Muhasebe programı, tüm bankalardaki nakit akışlarının kolayca takip edilebildiği banka entegrasyonu ve satıcılar ile alıcıları online ortamda buluşturan e-Ticaret Pazar Yeri Entegrasyon ürünlerinin yer aldığı Şekerbank Elektronik Fatura (ŞEF) sistemi ile ödeme, tahsilat ve muhasebe işlemlerini elektronik ortamda güvenli ve hızlı bir şekilde takip etme imkanı sunuyor.
İş birliği kapsamında oluşturulan farklı çözüm paketleri ile müşterilere nakit akışlarını planlayabilme, günlük faaliyetlerin gerektirdiği nakit akışını yönetebilme, operasyonel hataları ve maliyetleri azaltma, takip kolaylığı ile birlikte zaman ve iş gücü tasarrufu sağlama gibi avantajlar da sağlayan sistem, pek çok çözümü bir arada sunuyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Şekerbank, KOBİ, Perakende ve Tarım Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Tuğbay Kumoğlu, müşterilerinin nakit yönetiminde ihtiyaç duydukları dijital bankacılık çözümlerinin önemine dikkat çekerek, şunları kaydetti:
“Müşterilerimizin nakit akışlarını yönetirken dijital dönüşüm sürecinde yanlarında olmak amacıyla ŞEF sistemini hayata geçirdik. Bu sayede müşterilerimize, e-Dönüşüm ürünlerini kullanma imkanı sunarken operasyonel verimliliklerini ve nakit akışlarını üst seviyede yönetmelerine destek olacak E-çözümlerle kolaylık sağlıyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel ürün ve hizmetlerimizi dijital teknolojilerle güçlendirmeye devam edeceğiz.”